Koncepcja zarządzania czasem , której celem jest znalezienie równowagi pomiędzy pracą i życiem prywatnym, pomiędzy biurem a domem, karierą i rodziną…
Idea ta jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, np. wypalenie zawodowe, pracoholizm, stres…
Zgodnie z tą ideą pracodawcy powinni dbać o swoich pracowników, ich dobre samopoczucie i zadowolenie z pracy.
Z tego zadania zdaje sobie sprawę wielu pracodawców, którzy mają na celu budowanie odpowiedniego klimatu przyjaznego osobom łączącym role rodzinne i zawodowe, co ma przynieść postrzeganie pracy jako wartości i dodatkowo satysfakcję z jej wykonywania.
Przykłady takich eventów:
- kompleksowo zorganizowane wyjazdy szkoleniowo – rekreacyjne;
- zawody sportowe dla całych rodzin;
- wspólne święta;
- wycieczki rodzinne;
- rajdy rodzinne;
- zapewnianie czasu wolnego rodzinom podczas szkoleń firmowych, itp.